Biskupství brněnské poptává - ředitel/ka Charity Brno

5. května 2024 Aktuality z Proglasu Autor: P. Martin Holík

Popis pracovní náplně, co požadujeme, co nabízíme, co udělat v případě zájmu.

 

Biskupství brněnské vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pozice

ŘEDITEL / ŘEDITELKA DIECÉZNÍ CHARITY BRNO

Popis pracovní náplně:

Ředitel koordinuje, plánuje a rozhoduje v těchto oblastech:

  • strategické cíle organizace
  • rozhodovací a výkonné procesy v organizaci
  • chod organizace v souladu právními předpisy, etickými pravidly a hodnotami
    organizace jakožto církevní právnické osoby
  • finanční rozpočty organizace a hospodářský výsledek
  • sociální, zdravotní a jiné služby organizace
  • obchodní a marketingové strategie organizace
  • rozvoj vztahů s klíčovými partnery (s Biskupstvím brněnským, Správní radou DCHB,
    se zástupci ministerstev, krajů i obcí, zdravotních pojišťoven apod.)
  • dotace a fundraising, udržování a rozvoj vztahů s donátory
  • investice, rozvojové aktivity a nové projekty
  • vytváření podmínek pro kontinuální zlepšování produktivity práce
  • rozvoj firemní kultury
  • reprezentace organizace u odborné i laické veřejnosti, v médiích, na jednáních se stálými partnery, potenciálními klienty, státními institucemi a dalšími subjekty

Co požadujeme:

  • VŠ vzdělání nejlépe ekonomického, právního nebo sociálního zaměření
  • minimálně 5 let praxe v řídící pozici
  • znalost práce na PC (MS Office, internet, sociální sítě)
  • řidičské oprávnění vozidel sk. B
  • orientaci v oblasti sociální práce a zdravotní péče
  • zkušenosti s řízením projektů financovaných z dotací
  • orientaci v oblasti fundraisingu a PR
  • dobrou orientaci v církevním prostředí
  • komunikativnost a kreativitu, samostatnost a časovou flexibilitu
  • empatii pro potřeby lidí v duchu evangelia
  • znalost světového jazyka výhodou
  • trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost

Co nabízíme:

  • finanční ohodnocení dle mzdové tabulky Diecézní charity Brno ve 14. třídě
    odpovídající pozici ředitele a osobní hodnocení ve výši 25 % základní mzdy
  • práci na plný úvazek
  • 6 týdnů dovolené
  • podmínky pro duchovní rozvoj dle individuálních potřeb
  • manažerské vzdělávání a supervizi
  • služební vozidlo a IT vybavení i k soukromým účelům, home office, flexibilní pracovní dobu, sick days
  • stravenky
  • prostor k dlouhodobému růstu a uplatnění vlastních nápadů

Podmínky pro zařazení do výběrového řízení:

Do 27. 5. 2024 zašlete na e-mail: kancler@biskupstvi.cz
nebo do datové schránky Biskupství brněnského, ID datové schránky: rd4mi3a

  • profesní životopis
  • motivační dopis v rozsahu max. jedné strany A4
  • koncepci rozvoje a směřování Diecézní charity Brno na období pěti let v rozsahu max. 4 stran A4
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • kopii dokladu o nejvyšší vámi zastávané řídící funkci
  • čestné prohlášení o bezúhonnosti
  • souhlas k nakládání s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení
    ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb.

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.

Předpokládaný nástup 1. 9. 2024.

Biskupství brněnské si vyhrazuje právo pracovní pozici ředitele Diecézní charity Brno neobsadit nebo výběrové řízení zrušit.

Regiony

Regiony

Příjmy Proglasu

Příjmy 2025, říjen
den po dni.

 

Partneři

CBK_HPKatolický týdeník
Tv Noe

Slyš.toSignály.cz
Likvidace lepry
Rádio Lumen
Víra.cz
ND Brno
Československá filmová platforma s křesťanským obsahem
Mezinárodní vězeňské společenství
Orel
FOK90
JMK_logo_zkracene
Charita_Ceska-republika_RGB