Biskupství brněnské poptává - ředitel/ka Charity Brno
Popis pracovní náplně, co požadujeme, co nabízíme, co udělat v případě zájmu.
Biskupství brněnské vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pozice |
ŘEDITEL / ŘEDITELKA DIECÉZNÍ CHARITY BRNO
Popis pracovní náplně:
Ředitel koordinuje, plánuje a rozhoduje v těchto oblastech:
- strategické cíle organizace
- rozhodovací a výkonné procesy v organizaci
- chod organizace v souladu právními předpisy, etickými pravidly a hodnotami
organizace jakožto církevní právnické osoby - finanční rozpočty organizace a hospodářský výsledek
- sociální, zdravotní a jiné služby organizace
- obchodní a marketingové strategie organizace
- rozvoj vztahů s klíčovými partnery (s Biskupstvím brněnským, Správní radou DCHB,
se zástupci ministerstev, krajů i obcí, zdravotních pojišťoven apod.) - dotace a fundraising, udržování a rozvoj vztahů s donátory
- investice, rozvojové aktivity a nové projekty
- vytváření podmínek pro kontinuální zlepšování produktivity práce
- rozvoj firemní kultury
- reprezentace organizace u odborné i laické veřejnosti, v médiích, na jednáních se stálými partnery, potenciálními klienty, státními institucemi a dalšími subjekty
Co požadujeme:
- VŠ vzdělání nejlépe ekonomického, právního nebo sociálního zaměření
- minimálně 5 let praxe v řídící pozici
- znalost práce na PC (MS Office, internet, sociální sítě)
- řidičské oprávnění vozidel sk. B
- orientaci v oblasti sociální práce a zdravotní péče
- zkušenosti s řízením projektů financovaných z dotací
- orientaci v oblasti fundraisingu a PR
- dobrou orientaci v církevním prostředí
- komunikativnost a kreativitu, samostatnost a časovou flexibilitu
- empatii pro potřeby lidí v duchu evangelia
- znalost světového jazyka výhodou
- trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost
Co nabízíme:
- finanční ohodnocení dle mzdové tabulky Diecézní charity Brno ve 14. třídě
odpovídající pozici ředitele a osobní hodnocení ve výši 25 % základní mzdy - práci na plný úvazek
- 6 týdnů dovolené
- podmínky pro duchovní rozvoj dle individuálních potřeb
- manažerské vzdělávání a supervizi
- služební vozidlo a IT vybavení i k soukromým účelům, home office, flexibilní pracovní dobu, sick days
- stravenky
- prostor k dlouhodobému růstu a uplatnění vlastních nápadů
Podmínky pro zařazení do výběrového řízení:
Do 27. 5. 2024 zašlete na e-mail: kancler@biskupstvi.cz
nebo do datové schránky Biskupství brněnského, ID datové schránky: rd4mi3a
- profesní životopis
- motivační dopis v rozsahu max. jedné strany A4
- koncepci rozvoje a směřování Diecézní charity Brno na období pěti let v rozsahu max. 4 stran A4
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- kopii dokladu o nejvyšší vámi zastávané řídící funkci
- čestné prohlášení o bezúhonnosti
- souhlas k nakládání s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení
ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Předpokládaný nástup 1. 9. 2024.
Biskupství brněnské si vyhrazuje právo pracovní pozici ředitele Diecézní charity Brno neobsadit nebo výběrové řízení zrušit.