Mapa - hlavní redakce Brno

Hlavní redakce sídlí v Brně na Barvičově ulici č. 85.

Zobrazit místo Proglas - hlavní redakce na větší mapě
* Kliknutím na připínáček u studia se v mapě otevřou kontaktní informace včetně odkazu.

Pěší trasa od MHD (zastávky jsou vyznačeny modrými značkami autobusu) je v mapě vyznačena zeleně, příjez autem z různých směrů červeně. Pojedete-li k nám do rádia, nastavte si mapu tak, aby zobrazovala úsek cesty který vás zajímá nejvíce a mapu si i s popisem cesty vytiskněte.

Při cestě hromadnou dopravou můžete využít těchto spojů:

• trolejbus 39 – z Komenského náměstí (hned vedle dopravního uzlu Česká) až na konečnou – stanice Barvičova
  • autobus 51 (jen v pracovních dnech) – od autobusového nádraží Zvonařka přes Mendlovo náměstí až na konečnou – stanice Barvičova
  • tramvaj 4 – z České ve směru náměstí Míru; na Komenského náměstí lze přestoupit na trolejbus 39 nebo dojet až na náměstí Míru a pak jít asi 10 minut pěšky do kopce k Biskupskému gymnáziu.
  • tramvaj 1, trolejbus 25, 26 a 37 – jedete-li k nám ze západních částí Brna a rádi se kousek projdete lesem nebo klidnou vilovou čtvrtí, nemusíte to objíždět přes město, ale stačí vystoupit na zastávce Pisárky a podle cesty naznačené v interaktivní mapě k nám dojít pěšky. Je to rychlejší a zdravější.

Pojedete-li k nám autem, může vám být užitečný následující popis:

1) Ze západu (od Prahy, z Vysočiny…)

• Z dálnice D1 sjedete na EXITu 190 a pojedete směr centrum. Projedete Pisáreckým tunelem na nově vybudovanou mimoúrovňovou křižovatku. Pojedete ne doprava na Centrum, ani rovně na Svitavy, ale druhou rampou vpravo označenou Kohoutovice/BVV-CLO PARKING. Smyčkou podjedete rampu po které jste přijeli. Držte se vpravo na Vídeň, Praha, Bratislava, Olomouc (výjezd na druhou rampu, horní patro křižovatky), nahoře na rampě pak odbočte vpravo na Kohoutovice atd, po pár desítkách metrů vpravo na Centrum, čímž odbočíte na ulici Hlinky. Jakmile po pravé ruce skončí tramvajová remíza, najeďte na křižovatce bez směrovek (druhá křižovatka na Hlinkách) do levého odbočovacího pruhu a dejte se do kopce. To už je ulice Lipová, na jejím konci na půlkruhovitém náměstí (Vaňkovo) se dejte ostře vlevo pod trolejbusovými trolejemi na ulici Barvičovu. Touto ulicí jeďte až na její konec k budově Biskupského gymnázia.

2) Z jihu (od Mikulova, Znojma…):

• v silném provozu doporučujeme užít EXIT 190 D1, viz 1).
    Po dálnici D1 se vydáte směrem na Prahu a objedete Brno. Na EXITu 190 z dálnice sjedete. Dále viz 1).
  • Při slabém provozu můžete jet takto:
    Po rychlostní komunikaci R52 stále rovně; držet se raději v levém pruhu; na třetí světelné křižovatce (tvaru T) odbočit doleva; držet se v pravém pruhu; na světelné křižovatce rovně (sportovní hala Rondo po pravici); před další světelnou křižovatkou odbočit doprava (kolem Pedagogické fakulty MU) podle značky hlavního městského okruhu (zelená šipka v bílém poli); zařadit se na hlavní silnici s tramvajovými kolejemi (ulici Křížovou – pozor na přednosti); držet se v levém pruhu; na světelné křižovatce doleva; vzápětí na světelné křižovatce doprava (jinam to nejde); po Mendlově náměstí stále v levém pruhu; držet se hlavního tahu (stáčí se doleva); na světelné křižovatce rovně (gotická bazilika Nanebevzetí Panny Marie po levé ruce); nahoru do kopce ulicí Úvoz, nejlépe v levém pruhu; na nejbližší světelné křižovatce vlevo; nahoru do kopce ulicí Tvrdého; na křižovatce s jednou hlavní a dvěma vedlejšími silnicemi (Vaňkovo náměstí) prostřední ulicí (Barvičova, vedlejší silnice); touto ulicí stále nahoru do kopce až na konec nejkoncovanější.

• V noci je také možné jet po Vídeňské, přes Mendlovo náměstí, Úvoz, Tvrdého, na Barvičovu. To je cesta vůbec nejkratší.

3) Z jihovýchodu (od Břeclavi…):

• V silném provozu doporučujeme užít EXIT 190 D1, viz 1).
  • Při slabém provozu: Po dálnici D2 na dálniční kříž Brno-jih, EXIT 0 D2, 196 D1; pokračovat rovně na Brno přes Komárov a několik světelných křižovatek; za železničním viaduktem u autobusového nádraží na Zvonařce (patrové železobetonové monstrum) na světelné křižovatce odbočit doleva na ulici Opuštěnou; po ní stále rovně, raději v pravém pruhu (ulicí Poříčí, sportovní hala Rondo po pravici); před pátou světelnou křižovatkou odbočit doprava (kolem Pedagogické fakulty MU) podle značky hlavního městského okruhu (zelená šipka v bílém poli); zařadit se na hlavní silnici s šalinovými kolejemi (ulici Křížovou – pozor na přednosti); držet se v levém pruhu; na světelné křižovatce doleva; vzápětí na světelné křižovatce doprava (jinam to nejde); po Mendlově náměstí stále v levém pruhu; držet se hlavního tahu (stáčí se doleva); na světelné křižovatce rovně (gotická bazilika Nanebevzetí Panny Marie po levé ruce); nahoru do kopce ulicí Úvoz, v pravém pruhu (levý je vyhrazen pro MHD); na nejbližší světelné křižovatce vlevo; nahoru do kopce ulicí Tvrdého; na křižovatce s jednou hlavní a dvěma vedlejšími silnicemi (Vaňkovo náměstí) prostřední ulicí (Barvičova, vedlejší silnice); touto ulicí stále nahoru do kopce až na konec nejkoncovanější

4) Z východu (od Vyškova, Velehradu…)

• V silném provozu doporučujeme užít EXIT 190 D1, viz 1).
  • Při slabém provozu: Po dálnici D1 na výjezd Brno-východ (EXIT 203), pokračovat rovně na Brno bez odbočování ulicemi Ostravská, Hladíkova, Zvonařka, Opuštěná a Poříčí, raději v pravém pruhu (sportovní hala Rondo po pravici); před osmou světelnou křižovatkou odbočit doprava (kolem Pedagogické fakulty MU) podle značky hlavního městského okruhu (zelená šipka v bílém poli); zařadit se na hlavní silnici s šalinovými kolejemi (ulici Křížovou – pozor na přednosti); držet se v levém pruhu; na světelné křižovatce doleva; vzápětí na světelné křižovatce doprava (jinam to nejde); po Mendlově náměstí stále v levém pruhu; držet se hlavního tahu (stáčí se doleva); na světelné křižovatce rovně (gotická bazilika Nanebevzetí Panny Marie po levé ruce); nahoru do kopce ulicí Úvoz,v pravém pruhu (levý je vyhrazen pro MHD); na nejbližší světelné křižovatce vlevo; nahoru do kopce ulicí Tvrdého; na křižovatce s jednou hlavní a dvěma vedlejšími silnicemi (Vaňkovo náměstí) prostřední ulicí (Barvičova, vedlejší silnice); touto ulicí stále nahoru do kopce až na konec nejkoncovanější.

5) Ze severu (od Svitav…)

• Po rychlostní komunikaci R43 na výjezd směr Brno-Žabovřesky a Vídeň (pozor při přejíždění mezi pruhy); na první světelné křižovatce rovně, pak stále rovně ulicí Hradeckou k druhé světelné křižovatce, na ní doprava na ulici Tábor; stále rovně nahoru do kopce ulicí Březinovou; po pravici Kounicovy koleje (velká budova s parkem); nahoru ke kostelu sv. Augustina (bílá funkcionalistická stavba), kolem něj ve směru hodinových ručiček na náměstí Míru; s kostelem stále po pravé ruce; nahoru do kopce ulicí Rudišovou (pozor na přednosti zprava); na jejím konci na křižovatce ve tvaru T odbočit doleva do ulice Sedlákovy a vzápětí doprava do ulice Wanklovy; na jejím konci na křižovatce ve tvaru T odbočit doprava do ulice Barvičovy; touto ulicí stále nahoru do kopce až na konec nejkoncovanější.