GenZ
Náš tipStudentský dokumoment MUNI o takzvané generaci sněhových vloček a debata s autorkou Barborou Kaufmannovou, která takto přemýšlí hned v úvodu: "Denně kolem sebe vidím mladé lidi, co bezduše chodí městem, sluchátka v uších a sluneční brýle na očích i ve chvíli, kdy to zdánlivě potřeba vůbec není. Sedí jen tak u stolu v atriu a koukají před sebe, často nepřítomně. Něco je trápí, nikdo z nás už ale neví, co." Za generaci sněhových vloček jsou označováni mladí lidé narození mezi lety 1995 a 2010. Například podle Wikipedie trpí zvýšenou citlivostí a zaměřením na sebe sama, vykazují psychickou křehkost, snadno se urážejí, věří, že na základě své jedinečnosti mají nárok na zvláštní zacházení a mívají problém vyrovnat se s odlišnými názory nebo fakty, které nechtějí slyšet. Je to opravdu tak? S autorkou dokumomentu Barborou Kaufmannovou debatuje Jan Hanák.
GenZ – je to marketingový tah? Je. Generace Zet. Ale přesto. Generace nejmladších dospělých bezpochyby není jednolitá, přesto je tou, která začíná utvářet náš svět, ať se to někomu líbí, či ne. Týdeník GenZ přinese jejich pohled, s jejich vnímavostí, citlivostí a snad i křehkostí. Studentský dokument či reportáž a debata s tvůrci, to je GenZ. V pondělí ve 22.00, ve čtvrtek v 17.10.