Za kostelem
Rozhovor s Veronikou Smyslovou. Jejím mottem jsou slova Arnošta Lustiga „Život není to, co chceme, ale to, co máme a vydržíme.“ Je to proto, že je manažerkou Nadačního fondu Arnošta Lustiga? Něco jako firemní kultura? Jak ji ovlivňuje její práce, jak se jí dostává do života, pod kůži? Je rovněž manažerkou festivalu Meeting Brno. Jak vnímá svou církev z pohledu svého oboru? Potřebuje zkvalitnit či alespoň zpřehlednit marketing? Dá se takhle vlastně o církvi uvažovat? Ale proč ne? Zvlášť když je církev podle veřejného mínění druhou nejméně důvěryhodnou institucí, hned po parlamentu. Jaký je brand církve? Připravil Jan Hanák. Za kostel se spousta z nás schovává a spousta z nás dokonce říká, že kostel je to hlavní, jediné... a stačí. Jenomže nestačí. Ježíš své učedníky neposlal do bezpečného kostela, nýbrž na hlubinu, přesněji řečeno do celého světa, kde nikdo příliš netuší, co ho čeká. Žádné téma není tabu.
Za kostelem – Ite, missa est. Jděte... s Pánem Bohem. No dobře. A co dál? Za kostel se spousta z nás schovává a spousta z nás dokonce říká, že kostel je to hlavní, jediné... a stačí. Jenomže nestačí. Ježíš své učedníky neposlal do bezpečného kostela, nýbrž na hlubinu, přesněji řečeno do celého světa, kde nikdo příliš netuší, co ho čeká. Ale jak na to? V rozhovorech s inspirativními lidmi z různých koutů povětšinou křesťanského spektra se o to pokusí týdeník Za kostelem. V pátek v 17.10 a v neděli ve 20.15. Žádné téma není tabu.