Mediální partnerství
Milí přátelé, popřípadě naši mediální partneři,
vysílání Radia Proglas je jiné než v komerční rozhlasové stanici, a proto i naše mediální spolupráce musí být jiná. Partnery si pečlivě vybíráme a posuzujeme nejen podle kvality, ale také podle toho, kdo a hlavně co bude na podporovaných akcích prezentovat. Nabízíme často akce, o kterých na komerčních stanicích nikdy neuslyšíte, a naopak. Jsou akce, které nepodpoříme, i kdyby reklama na ně byla slyšet ze všech rádií. Nejsme nikomu konkurencí a ani o to neusilujeme, jediným měřítkem nám je soulad s našimi spokojenými posluchači a se vším dobrým, co přináší pokoj.
V rámci mediálního partnerství Proglas poskytuje přednostně prostor pro vysílání sbírkových nekomerčních upoutávek zvláště na projekty charitativní a humanitární a v poslední době také věnujeme hodně času tzv. DMS sbírkám, čímž je opět podpořena charitativní pomoc mnoha dalších projektů, které potřebují o svých DMS a potřebách informovat své dárce a sponzory.
Vzájemnou spolupráci umožňujeme nabídkou vzájemné propagace ve formě mediálního partnerství. O rozsahu případné spolupráce se můžeme dohodnout na základě vzájemné domluvy. Naše rozhlasová stanice vám může nabídnout propagaci a odvysílání pozvánek na koncerty, festivaly, výstavy, prezentace činností a podobné akce.
Proglas nabízí tyto možnosti:
-
upozornění a uveřejnění na akci na internetových stránkách Proglasu
-
odvysílání pozvánky pro posluchače v pořadu Pozvánky
-
umístění loga a odkazu na vaše internetové stránky
-
telefonické vstupy s pozvánkou na akci v průběhu akce
-
odvysílání spotu ve čtené podobě
-
odvysílání studiového pořadu o akci – 30 minut
-
uveřejní informací o plánovaných přenosech ve Zpravodaji Radia Proglas
-
odvysílání telefonické soutěže o vstupenky na akci
a další možné varianty spolupráce dle vzájemné domluvy.
Případné mediální partnerství formou poskytnutí prostoru pro vysílání spotů převyšuje možnosti Proglasu, proto prosíme o zasílání spotů v textové podobě. Nelze bohužel podpořit všechny zaslané projekty, proto prosím o včasné zaslání informací o plánované akci (nejlépe e-mailem na adresu: _kBzR55907c-6be~78FhTj). V případě zájmu o studiový pořad je třeba kontaktovat v dostatečném předstihu – alespoň 6 týdnů předem, v případě hudebního pořadu až 6 měsíců předem.
Připomínám, že naše rozhlasová stanice je zaměřena na vysílaní pro širokou veřejnost všech věkových kategorií a jako jediné rádio vytváří svůj program bez reklam. Vysíláme za podpory pouze darů posluchačů, příp. sponzorské dary nebo dary Nadačnímu fondu Radia Proglas.
Radio Proglas je nekomerční rozhlasovou stanicí – nevytváří žádný zisk a všechny peníze od dárců investuje opět do vysílání.
Těšíme se na spolupráci s mediálními partnery!
za kolektiv Radia Proglas
Honza Janoška
manažer Radia Proglas