Mediální partnerství

Milí přátelé, popřípadě naši mediální partneři,

vysílání Radia Proglas je jiné než v komerční rozhlasové stanici, a proto i naše mediální spolupráce musí být jiná. Partnery si pečlivě vybíráme a posuzujeme nejen podle kvality, ale také podle toho, kdo a hlavně co bude na podporovaných akcích prezentovat. Nabízíme často akce, o kterých na komerčních stanicích nikdy neuslyšíte, a naopak. Jsou akce, které nepodpoříme, i kdyby reklama na ně byla slyšet ze všech rádií. Nejsme nikomu konkurencí a ani o to neusilujeme, jediným měřítkem nám je soulad s našimi spokojenými posluchači a se vším dobrým, co přináší pokoj.

V rámci mediálního partnerství Proglas poskytuje přednostně  prostor pro vysílání sbírkových nekomerčních upoutávek zvláště na projekty charitativní a humanitární a v poslední době také věnujeme hodně času tzv. DMS sbírkám, čímž je opět podpořena charitativní pomoc mnoha dalších projektů, které potřebují o svých DMS a potřebách informovat své dárce a sponzory.

Vzájemnou spolupráci umožňujeme nabídkou vzájemné propagace ve formě mediálního partnerství. O rozsahu případné spolupráce se můžeme dohodnout na základě vzájemné domluvy. Naše rozhlasová stanice vám může nabídnout propagaci a odvysílání pozvánek na koncerty, festivaly, výstavy, prezentace činností a podobné akce.

Proglas nabízí tyto možnosti:

  • upozornění a uveřejnění na akci na internetových stránkách Proglasu
  • odvysílání pozvánky pro posluchače v pořadu Pozvánky
  • umístění loga a odkazu na vaše internetové stránky
  • telefonické vstupy s pozvánkou na akci v průběhu akce
  • odvysílání spotu ve čtené podobě
  • odvysílání studiového pořadu o akci – 30 minut
  • uveřejní informací o plánovaných přenosech ve Zpravodaji Radia Proglas
  • odvysílání telefonické soutěže o vstupenky na akci

a další možné varianty spolupráce dle vzájemné domluvy.

Případné mediální partnerství formou poskytnutí prostoru pro vysílání spotů převyšuje možnosti Proglasu, proto prosíme o zasílání spotů v textové podobě. Nelze bohužel podpořit všechny zaslané projekty, proto prosím o včasné zaslání informací o plánované akci (nejlépe e-mailem na adresu: _kBzR55907c-6be~78FhTj). V případě zájmu o studiový pořad je třeba kontaktovat v dostatečném předstihu – alespoň 6 týdnů předem, v případě hudebního pořadu až 6 měsíců předem.

Připomínám, že naše rozhlasová stanice je zaměřena na vysílaní pro širokou veřejnost všech věkových kategorií a jako jediné rádio vytváří svůj program bez reklam. Vysíláme za podpory pouze darů posluchačů, příp. sponzorské dary nebo dary Nadačnímu fondu Radia Proglas.
Radio Proglas je nekomerční rozhlasovou stanicí – nevytváří žádný zisk a všechny peníze od dárců investuje opět do vysílání.

Těšíme se na spolupráci s mediálními partnery!

za kolektiv Radia Proglas
Honza Janoška
manažer Radia Proglas